Subject: FW: Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise projekti
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 07:54:06 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/19297-7

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Denis Vereštšagin <[email-masked]>
Sent: Saturday, February 22, 2025 5:22 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise
projekti

Tere,

Kuna Lagedi tee 1 omanik maalepingu sõlmimisel palus meid nihutada
alajaama natukene allapoole, siis Teie kinnistul 78401:101:4728 Lagedi tee
T6 maanduskontuuri ala on ka muudetud.

Palume uuesti kooskõlastada.

Lugupidamisega,

Denis Vereštšagin

Stromtec OÜ

Tel: 58 85 31 54

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 6, 2025 8:36 AM
To: Denis Vereštšagin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise
projekti

Projekti nimetuses on märgitud Lagedi tee 1, liitumine madalpingel, kuid
projektiga ei ole kavandatud ühtegi madalpinge kaablit, vaid keskpinge
kaablid. Kas kõik on ikka korrektne?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Thursday, February 6, 2025 8:21 AM
To: 'Denis Vereštšagin' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise
projekti

Tere,

1.	Allolval pildil läbikriipsutatu on üleliigne, kuna puurimiskaeviku
tingmärk on eraldi välja toodud.

2.	Alloleval pildil kujutatud lõigus näidata asendiplaani joonisel
avatud kaeviku kaugus kergliiklustee kattest, liiklusmärkidest ja
tänavavalgustusmastidest.

3.	Palun edastage asendiplaani ja IKÕ plaanide joonis ka .dwg
formaadis.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Denis Vereštšagin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 5, 2025 1:48 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Annika Matson
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise projekti

Tere,

Saadan projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Denis Vereštšagin

Stromtec OÜ

Tel: 58 85 31 54

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.